петък, 5 юни 2009 г.

Аз не ставам и трябва да се доверя на компетентен лидер...

Получих мейл от Twitter. От потребител (дръжте се здраво) da upravlqvash? (Stavash_li) Един вид с име и фамилия се е зачленил човека. Един вид е започнал да ме следва. Тези са ми ясни, но аз съм позитивен и добронамерен човек, кликам. Виждам, потребителя с тъпото име следва 500+ а него никой не го следва. Аха, нещо по изборите ще да е, викам си. Вирални кампанийки, лошо няма.



Отивам по линка до сайт и виждам предложение за игра. Щом е за игра - на линия съм. Кликам пак и отивам на сайт с една единствена флаш игра. Вече съм сигурен, че е предизборна кампания, но не знам коя е партията зад нелепото име. Вече съм като Ван Хелсинк, който се е амбицирал да открие първоизтозника на злото (в случая притежателя на тъпия юзърнейм).

Изигравам и трите рунда на играта. В първия асфалтирам дупки с един валяк, във втория се боря с лабиринти, за да усвоя средства от еврофиндовете (!!! заеби), а в третия събирам боклуци с една боклуджийска кола. Значи, преодолях всичките тези баналности с цел да стигна до архипритежателя на гротескното Twitter-име. Не само че стигнах до основния причинител, ами за награда и ме изкараха негодник :-)



И тук като започна един смях...

Абе, ейш! Аз да не съм червена бабичка, че да ме хипнотизирате с тези мантри за "компетентните червени лидери"?!

После се замислих (винаги така правя) Какви са тези лидери, които си мислят че силата им не извира от хората, които предвождат???

Ама аз съм го написал още преди време...

Лелел как мразя да се самоцитирам :-)

1 коментар:

wattie каза...

Грубо и брутално... Грозно... БСП!